Nejčastější otázky a odpovědi
I. Proč nejsou u jednotlivých stánků uvedeny ceny?
Ceny jednotlivých stánků určuje pořadatel veletrhu. Je tedy na něm jakou cenu za jednotlivé typy stánků si určí.
II. Proč neuvádíte cenu za pronájem platformy?
Cena za pronájem platformy se určuje individuálně. Požadavky pořadatelů virtuálních akcí jsou rozdílné a i každá virtuální akce je jiná.
III. Jak je zajištěný marketing celé akce? Musím sám/-a vyvíjet v tomto směru nějaké aktivity?
Marketing si zajišťuje pořadatel virtuální akce. Vytvoříme mu hlavní stránku akce a poskytneme mu rady na základě našich zkušeností jak postupovat nejefektivněji. Pokud si to pořadatel bude přát, můžeme marketing virtuální akce vyřešit za něj.
IV. Je možné do haly umístit i něco jiného než stánky?
Samozřejmě. Díky použité 3D technologii je možné do hal ale i přímo do stánků vložit libovolný 3D objekt. Prodáváte auta? Uprostřed výstavní haly mohou stát modely aut a návštěvník si je může ze všech stran prohlédnout. Možnosti jsou takřka nekonečné. Záleží jen na vašich potřebách a fantazii.
V. Bude moje expozice dostupná i po skončení veletrhu?
Ano. Po skončení veletrhu vytvoříme ke každému stánku microsite dostupnou nejméne 6 měsíců po skončení virtuálního veletrhu.
Nenašli jste odpověď na co jste hledali? Napište nám.